Vardagslyx

Just nu i dessa tentatider ser inte mina vardagar så roliga ut precis. Jag går upp vid sjusnåret, cyklar som en idiot till skolan (inte vet jag varför heller, jag cyklar av någon konstig anledning alltid snabbt fast jag inte har bråttom), sen kommer jag inte hem förrän klockan är tidigast 16 och då vill jag bara slappna av en stund. Som idag, kom hem vid 15 men maten stod ändå inte på bordet förrän 20! Det blev dock liite i det senaste laget men det är sånt man får ta vissa dagar. 
 
Magnus äter ute på restaurang med hans bror ikväll så jag unnade mig en laxfilé med pressad potatis här hemma istället.  
 
Trots en vecka full av saker att stå i så måste man unna sig lite extra till sig själv ibland. Igår fick bli en sådan dag. Jag gick till frisören och slingade håret vårfint. Jag brukar oftast vilja vara mer eller mindre blond till sommaren, då solen ändå bleker ner mitt mörkbruna hår. Jag brukar börja slinga ner det nästan ett halvår innan så jag kan hinna med ungefär tre besök hos frissan innan sommaren är kommen. 
 
 
Något jag verkligen gillar, det är alla olika former av hårprodukter. Det är något jag verkligen inte kan tröttna på eller få för mycket utav. Denna gång fick en återfuktande hårmask från märket "Moroccanoil" följa med mig hem. Den ska vara bra för slitet hår,  vilket kan vara passande nu när det sliter med att bleka på håret. 
Jag har tidigare testat håroljan från samma märke, som jag var väldigt nöjd med. Eftersom jag var så nöjd med den tänkte jag att jag säkert kommer bli minst lika nöjd med denna. 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blev jättefint! :)

2014-03-30 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0