Tenta 1/2

Nu är jag hemkommen från tentan i Företagsekonomin och kan pusta ut innan morgondagens plugg inför tenta nummer två denna vecka börjar. 
 
Oavsett om en tenta har gått bra eller dåligt så tycker jag det är minst lika skönt varje gång den är överstökad och skriven. Efteråt kan man ju ändå inte ändra på något. 
 
Jag brukar oftast ta en powerwalk/joggingtur efter jag skrivit en tenta för att rensa huvudet och slippa den där tunga huvudvärken man annars brukar få när man först kan slappna av sen. Men idag ska jag vänta på att Magnus också ska komma hem först (han skriver samma tenta) och höra om han vill med ut på en långpromenad :). 
 
 
 
Våffeldagen i all ära, så ska väl ta och förbereda smeten till Magnus kommer hem. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0