Skattebeskedet

Just nu är jag mitt uppe i en tentaperiod, så ni förstår anledningen bakom min usla uppdatering här tyvärr.  
 
Oftast har vi kursslut av två kurser i stöten,  även denna gång. Första tentan är på tisdag i Företagsekonomi, entreprenörskap och företagande. Den andra är nästkommande lördag i Matematik II. Så jag kan nog säga att jag är rättså less på skolan i nuläget och bara längtar till sommaren. Trots att sommaren till största del kommer att bestå av jobb så blir det ändå ett rejält break från plugget. 
 
Idag fick jag dessutom skattebeskedet som jag jublade högt över! Jag ska få tillbaka mer än väntat! Detta resulterar i en tripp till Ullared med mina tjejer i början av sommaren. Något roligt att se fram emot i denna motvind just nu :). 
 
Jag har även något annat fuffens på G, berättar mer om det när det är väsentligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0