Naglar

Jag tycker det är kul att pyssla med naglarna, dock är jag inte världsbäst på allt vad det nu innebär. Jag håller ju inte på med gelénaglar, fast det vore också kul att testa såklart! För mig är det avslappnande och lite som terapi ifrån allt plugg att sätta sig ner i soffan en vardagskväll och bara pyssla om mig själv.  
 
Igår testade jag för första gången på att göra sk. "Caviar-nails", vilket inte gav det bästa resultatet precis ;). Bortsett från det dåliga resultatet så låg det pärlor på halva golvet också,  haha! 
 
 
 
Ikvälls letade jag fram mina gamla nageldekorationer som jag haft så länge jag kan minnas,  men aldrig riktigt använt. Detta blev resultatet: 
 
 
Nu ska jag och mitt ♡ gå och lägga oss så vi orkar upp till föreläsningen imorgon bitti. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0