Helgen som varit

Jag blir så lycklig när jag ser att solen tittar fram!! Visst är det underbart?
Igår fick jag dock inte ta del av det fina vädret då jag skrev en tenta på förmiddagen.
Läraren hade några dagar innan sagt att denna tenta skulle bli lättare än tidigare, men det var ju bara bullshit!
Om han rättar snällt så har jag troligtvis godkänt, jag får hålla tummarna!!
 
Igår tillagade jag och min fina vän Sanna Pulled pork för första gången. Kan tala om att det blev riktigt, riktigt smarrigt! Matglada som vi är åt vi tillsammans nästan upp 1kg kött!!! 1kg!
 
Tanken var att vi skulle gå en långpromenad i det fina vädret idag, men Sanna kom på i sista stund att hon hade ett möte hemma i Köping vid 14. Så nu sitter jag här ute i solen och väntar på att det ska bli dags att möta upp en klasskompis som jag ska komma hit.
 
 
 
 
Hoppas ni andra har lika underbar vårsol som här i Örebro! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0