Fin vän på besök ♡

Sanna stod utanför dörren på sekunden efter jag publicerade förra inlägget, så vi drog oss iväg mot Marieberg direkt.
Ja, jag vet att jag var där igår och jag vet också att jag inte borde handla mer.. Men mig skadar det inte att komma iväg en sväng. Stan skulle ändå stänga vid 16 och vi kom inte iväg förrän 15, så vi ansåg att Marieberg var ett bra alternativ.

Ingen av oss var ute efter något speciellt, men om ni känner mig rätt så vet även ni att jag inte kommit hem tomhänt ;). Jag köpte plastblommor och servetter på IKEA och sen blev det ett linne och ett par örhängen. NU får det ta och införas köpstopp med stort K!

Eftersom jag och Sanna inte alls ses så ofta så hade vi såklart massor av saker att prata om! -Jättetrevligt hade vi det ♡
Väl hemma från Marieberg stod maten på gräddning i ugnen, en sådan karl jag har måste jag då säga!! ♡




Kommentarer
Postat av: Sanna

Så himla kul att du börjat blogga igen! ♥ Blir ju nästan sugen själv hihi ;) Tack för en trevlig dag på Marieberg och tack för den här helgen som också blev supertrevlig! Längtar tills vi ses igen :) Kram på dig min fina vän! /din trogna följare :)

Svar: Åååh så roligt att höra! <3 Det är så kul att vi funnit varandra och börjat umgås :) Ser också verkligen fram emot nästa gång vi ses! Hoppas det inte dröjer.. Sen får vi ta den där shoppingturen till Ullared sen! KRAM! <3
Jessica

2014-03-09 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0