Concealer

Mörka ringar runt och under ögonen, rodnader på näsa och kinder. You name it.. 
 
Jag var på jakt efter en ny concealer som skulle lösa alla de ovan nämnda problem. En tjej inne på Kicks sa att hon personligen föredrar Make Up Store's concealer med tre olika nyanser. Denna ska motvera blått runt ögon och rodnader, även en highlighter som ska ljusa upp. Jag var dock lite snål då min plånbok sa ifrån så jag nöjde mig med en enda nyans, även den från Make Up Store. 
Tidigare har jag bara använt mig av Concealer från Maybelline. Hoppas denna kommer vara upp till mina förväntningar. 
 
Vad använder ni för märke på concealer?  Har ni använt denna? Vad tyckte ni? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0