Annat i tankarna för en stund

Efter tentan jag skrev igår hade jag och min käre sambo tänkt åka iväg på en dagstur till Västerås för lite shopping, men när bilen inte ville stsrta så fick vi nöja oss med ett besök på Marieberg på hemmaplan istället. Trots att vi bara tog oss till Marieberg så var det oerhört skönt att tänka på någonting annat än skolarbete. Hade ordinarie tenta i matte förra lördagen, omtenta igår och har en till omtenta nästa vecka på lördag.. Skulle vara såå underbart att få ledigt under en tid snart!

Med mig hem fick jag en figursydd blåvit-randig skjorta, en svart chiffongblus och ett mineralpuder. (Bilder på plaggen nertill)

Nu inväntar jag en god vän som jag inte träffat på över en månad :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0