Nystart

Hellu på er! (om jag över huvud taget har några läsare kvar att hälsa på?)

hur som helst, jag tänkte att jag skulle försöka komma igång med bloggen lite smått igen. Åtminstone testa ett tag och se om tiden räcker till och intresset finns kvar.






Som ni kanske förstår är det mycket som förändrats sen sist jag bloggade.
Jag har bland annat flyttat till Örebro och börjat plugga och även träffat en alldeles översnäll och underbar man, som jag nu delar mitt liv med. Vi flyttlade ihop i höstas, vilket många säkert har olika åsikter kring.. Vi däremot, känner att det är det bästa val vi gjort, trots att allt gick så hastigt till!

Mina tankar kring bloggen är att jag ska dela med mig av min vardag, tankar och värderingar. Hoppas ni finner något intresse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0