En fin dag

Idag är jag ledig, eller rättare sagt så har jag inget schemalagt i skolan idag. Dock har jag en hel del skrivande som väntar.

Det är en bra dag idag, inte enbart för att solen lyser, utan för att en av mina närmaste vänner som bor nere i Tyskland kommer hem till Sverige! På lördag får vi hålla tummar och tår för att vädret håller i sig då jag och Magnus bjudit hit henne och hennes man på grillning.

När jag först satte mig här vid datorn för ca 30min sen för att fortsätta med min skrivuppgift, så började det darra i ögonvrån på mitt vänstra öga något oerhört mycket. Det var en rättså obehaglig känsla så jag tog telefonen och ringde 1177. Som tur var så sa de att det kan hända alla människor och det är ofarligt, oftast beror det på trötthet eller stress sa hon. Ska jag ta det som ett tecken att jag borde ta det lite lugnare med skolarbetet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0