Äntligen helg

Sådärja! Då har jag skrivit klart utkastet som skulle in idag för att mina gruppmedlemmar ska kunna ge kritik. Känns relativt bra trots att det än så länge bara är ett utkast, så det här kommer nog bli bra känner jag. 
 
Just nu sitter jag ute på vår uteplats och inviger nya utemöblerna. Oerhört härligt väder när jag dessutom sitter i lä längs vid husväggen!
 
 
 
Hela dagen har jag tagit det lugnt. Eftersom utkastet skulle in vid 12 så satt jag och skrev i morgonrock och jag ska ändå inte iväg någonstans förrän senare i eftermiddag så jag får väl ta mig en dusch snart. 
 
Jag ska nämligen iväg till ett litet event på en frisörsalong här i Örebro ikväll tillsammans med en klasskompis. Det ska bli trevligt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0