Uppfräschning

Förlåt för så extremt dålig uppdatering på de senaste dagarna.. :/ jag kan inte klaga på att jag varit upptagen med en massa för det har jag inte varit. Jag har bara inte haft någon lust att blogga, tyvärr :/

Nu sitter jag för övrigt hos frissan och väntar på min tur, hon skulle bli lite sen idag så därför fick jag tid till att skriva lite! Troligtvis blir det lite ljusa slingor + en klippning idag! Måste ju fräscha upp och ljusa till håret lite inför sommaren! Egentligen trivs jag ju bäst i mörkt hår men det känns så bortkastat med att färga det nu inför sommaren när solen ändå bleker ner det.

Vad brukar ni köra på för hårfärg till sommaren? Tänker ni som jag eller kör ni på mörkt ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0