JENNIFER x3

Ni kanske undrar varför jag alltid säger efternamnen på Andersson, Wikman och kallar min syster Jennifer bara för syster.. Det är just för att alla tre heter Jennifer och om jag skulle säga att idag träffade jag Jennifer, sen imorgon träffar jag henne igen och även på kvällen IGEN.. Då kanske ni som inte känner till alla dessa Jennifer tror att jag bara har en enda vän vid namn Jennifer haha!

Hur som helst träffade jag Wikman & Abdersson idag på en minishoppingrunda och för lite käk här i Arboga idag, därefter åkte jag till min syster och hälsade på och lämnade även lite bebiskläder jag köpte idag till lilltjejen.

Nu väntas sängen! Sov så gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0