Vad vet ni om mig?

* Jag är lite smått beroende av att sköta om mitt hår och endast använda hårvårdsprodukter köpta från en frisör!

* Jag verkligen älskar att sola! Både i solarium och ute i solen! Man blir så pigg och får sån energi av det ;)

* Jag avskyr lukten av cigarettrök!!

* Jag är sjukt pedantisk av mig! Speciellt när jag vet att det ska komma folk på besök.

* Jag är laktosintolerant.

* Jag är född i Gävle men är numera bosatt i lilla Arboga i Mellansverige.

* Jag är extremt höjdrädd - jag kan ibland skaka om benen när jag står på en stol!!

* Jag är lite av en shopaholic - går helst inte hem tomhänt när jag gått på stan!

* Jag gillar färsk ananas, men däremot avskyr ananas i burk!!

* Jag har aldrig sökt ett jobb, jag vet knappt hur man gör!??

* Jag har haft svår acne förut som jag fick hjälp att bota hos en hudläkare.

* Jag stör mig rejält på särskrivningar!

* Jag hade en svår uppväxt..

* Jag får panik när mina läppar/ händer är torra och jag inte hittar någon salva!!

* Jag får oftast små ångestattacker om tex mobilen inte ligger där den brukar!!

* Jag stressar jämt upp mig för småsaker..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Kände igen mig på vissa punkter (:

2012-03-19 @ 23:39:47
URL: http://jasaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0