Tisdag

Sitter på matrast nu, vid förra rasten fick vi semla :D satt inte fel!!

Tidigare idag hoppades jag på att det skulle finnas en tvättid till senare i veckan för jag hade ett högt jäkla berg, typ Mount Everest?? med massa tvätt så tänkte det var dags att ta tag i högen.. Som tur var fanns en tid redan i morse så jag hann med fyra maskiner!!

Mellan tvättningarna hann jag iväg till affären och handlade lite och har även lärt mig, eller snarare repeterat på linjära funktioner och hur man räknar ut riktningskoefficienrerna bla bla bla.. Kanske aningen ointressant, men det är hur varje förmiddag hela veckan ser ut för mig, suck vad jag längtar till helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0