Sockerkick innan sängen??

Är ni lika dumma som jag och fortfarande gillar det där riktigt kladdiga i botten av glaset som brukar bli innan man blandar ihop mjölken med O'boy-pulvret? Jag kan ibland bli sjukt sugen på bara det där kladdet, haha jag kommer aldrig växa ifrån det "buset" att sitta och blanda några teskedar O'boy med bara en liten gnutta droppe mjölk!
Dum som jag är sitter jag och trycker i mig det här precis innan jag ska sova, haha!

Hur som helst kom jag nyss hem från Emily och hennes nya lya. Vi var ut och käkade i Köping på Kirin, riktigt gott! Hjälpte henne senare att få i ordning i garderoben med näsan alla kläder. Åtminstone de son gick in ;)

I förmiddags fixade jag och finslipade i det sista inför mitt "lilla projekt" ;) Son sagt, mer om det i slutet av månaden.. Alltså nästa vecka!!

Jag och Emily på Kos -11 <3


Kommentarer
Postat av: Lusi

Cute blogg! :)

2012-03-24 @ 02:35:01
URL: http://nattstad.se/lusii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0