Måndag

Vill bara meddela er som var nyfikna; Incus är återfunnen!! Haha det hade blivit någon miss i kommunikationen i morse om var hon skulle befinna sig på jobbet så hon var på fel ställe fast hon själv fått info om att vara just där hon var, haha invecklat det där!

Hade varken någon Karius eller Baktus som bodde i mina tänder :) ilningarna jag varit orolig för att de varit något hål var bara orsakat av att jag borstat sönder tandköttet vid den tanden. Fick bli tvungen att investera i en ny mjuk tandborste :). Btw, den är rosa!

I övrigt har min dag varit bra, dock lite negativa tankar om helgens incidenter...

Nu befinner jag mig på donken med solstålarna Sara och Incus :)



Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars då? :)

2012-03-06 @ 16:29:18
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0