Jag är en "Independent women"

Hej på er sötnosar och fuckers!

Nu ligger jag här och chillar och är glad att jag lyckades skruva ihop sängen med sängbenen alldeles själv ;D stod på beskrivningen att man skulle vara två, men stark som jag är så gick det galant ensam!! ;) En jobbarkompis målade mina tråkigt träfärgade ben i vitt och nu väntar jag bara på den antikvita sävggaveln han bygger till mig! Kommer nog bli riktigt fint när det är klart! Har sovit med resårmadrassen direkt på golvet sen jag movade hit till nya lyan i januari :I

Blev en mysig kväll med massor av tjejsnack, hemmagjord pizza och snacks tillsammans med mina brudar Emily & Wikman :) Sånt behöver man verkligen ibland för att bara prata av sig med någon som verkligen förstår sig på en :) tack för ikväll flickor!

Blev en rundtur på stan i eftermiddags och med mig hem fick jag bland annat; en inbokad tid för synundersökning för linser så jag kan beställa nya bruna :), en fladdrig T-shirt, solbrillzz och trosor :)

My look for today: håret är mina egna lockar som jag bara låtit falla genom att låts håret självtorka (:

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag förväntar mig en bild på den sen! :D

2012-04-02 @ 00:27:28
URL: http://jasaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0