Hoppa av?

Sitter hos Jennifer A och fikar och snackar lite skit ;)

Härligt och ses igen efter någon vecka!

Nu har jag tänkt i någon vecka hur jag ska göra med min mattekurs som jag ligger aning efter i och som jag dessutom inte behöver ha som merit för att komma in på det jag vill i höst. Jag läser ju endast matten för att få in själva mattetänkandet inför höstens kurs :) så ja, jag funderar på att hoppa av eftersom den känns onödigt tidskrävande om jag inte ens behöver ha kursen... Varför ska jag lägga ner tid på den när jag i stort sett ska läsa samma sak i höst och lägga ner 100% på det än att jobba samtidigt och stressa som jag gör nu helt i onödan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0