Fullspäckad måndag

Vaknade först vid sju i morse då Incus mamma ringde och väckte mig haha helt yrvaken! Mer får jag veta sen varför hon var orolig över var Incus befann sig, spännande!

Kom på att jag ska till tandläkaren vid 14 så ringde min chef och frågade om det ens var någon idé att börja jobba vid 13.. Vi skulle tydligen ha nåt "krismöte" IGEN vid 12.30, så får väl ta mig i kragen och ta mig dit och delta en stund i varje fall!

Tror jag har något litet hål i en tand i överkäken.. Den ilar jämt när jag sköljer med kallt vatten, lets see vad tandläkarn har att säga om det sen! ;)

Nu blire plugg en halvtimme innan jag måste dra till mötet på jobbet. See yaa!


Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Hej, hur mår du? Hoppas du får en bra Måndag. Kram! :)

2012-03-05 @ 12:12:41
URL: http://bbanajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0