Dubbelfika

Först efter frissan blev det en gófika med Emily, sen vare hennes tur att sätta sig i stolen och bli klippt! Vi har samma trevliga frisör :) alltid lika kul att gå dit! Ser redan fram emot nästa besök då jag ska bli lite ljusare i ruffset inför sommarn!

När vi fikat så gick vi in på Guldstaden för att se om jag skulle hitta någon Pandora berlock för presentpengarna jag fick av mamma, mormor & morfar när jag fyllde år. Jag hittade en fin säkerhetskedja för 895kr som jag ska fundera på ett tag till innan jag slår till och köper den!

Drog in på JC en snabbis och köpte en present till Linn som fyllde igår :) fick bli ett presentkort sådär i sista minuten! Jag hade ju redan ringt och sagt att jag "snart kommer" innan jag ens köpte presenten.. På vägen till bilen från Emily slog det mig att jag inte ska komma på födelsedagsfika tomhänt så därför fick det tyvärr bli ett trist presentkort, ja, ja det är bättre än inget men håll med mig om att det inte är kul att ge bort!? Fast som sagt är det ju tanken som räknas ;) Linn bjöd på två olika tårtor, måste säga att Yasins chokladtårta var supergod!! Tack för fikat!

Nu blire snart sängen som gäller, som vanligt ska jag upp vid 4.30 imorgon..

See yaa!


Kommentarer
Postat av: Linn

Det var en SUPERBRA present lilla du! :)<3

2012-03-14 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0