Det stör mig så enormt!!

Gick en sväng till affären för mitt kylskåp behövde fyllas på med bland annat lite frukostvaror så som fil, pålägg och juice!

På vägen till affären möttes jag av en yngre tjej som var ute och gick med troligtvis (?) sin mamma och spädbarn som låg i vagn varpå mamman (?) tände en cigarett och jag tydligt kunde se röken blåsa in i vagnen hos det oskyldiga lilla knytet :(( usch!! Sånt där berör mig verkligen in djupt i hjärtat!! Hur tänker NI kring rökning i närheten av barn i största allmänhet? Själv tycker jag det är sååå fruktansvärt respektlöst och egoistiskt och framförallt äckligt!! Jag vill gärna veta vad ni andra har att säga kring detta, även ni rökare är välkomna att tycka till!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller helt med!! Usch!! Väldigt egoistiskt är det..

2012-03-21 @ 00:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0