Inbillning??

Godmorgon alla vakna själar! Jag sitter här på jobbet och bevakar maskiner medan jag samtidigt är orolig och rädd för att jag ska bli sängliggandes till Aviciikonserten på fredag!

Jag har så jäkla lätt för mig att börja inbilla mig att jag också börjar få magsjuka eller feber om någon annan fått det som jag varit i närheten av de senaste 24 timmarna. Nu är det ju så att många på jobbet har insjuknat i just magsjuka..

Aja, det är ju självklart man inget kan göra åt saken om man blivit sjuk, men vore inte så passande just den här veckan.

Absolut inget illa menat till just er som varit i min närhet, ingen som sagt kan rå för att man blir sjuk.. Krya på er alla sjuklingar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0