Vinter/ vår!?

Vad tusan ska man kalla den här tiden på året? Ena dagen kan man klä sig i tunnare kläder och vårjacka och andra dagen i tjockare kläder och fram med vinterjackan igen!! Usch och fy!

Kom nyligen hem från Emily då vi kikade på en massa gamla bilder, bla från den här tiden förra året. Då hade folk bland annat shorts på sig och solade utomhus!! Och ikvälls när jag skulle åka hem, tro på f*n att jag fick skrapa rutorna på bilen min!!

Imorgon ska jag iväg till vårdcentralen om jag hinner förbi innan jobbet, ska ju lämna in bilen på ett ställe också och även hinna hämta den innan jag ska till jobbet också! Hur som helst, var till optikern och kollade ögonen igen ifall de blivit bättre i från såren på hornhinnan, men inte det :( hon rekomenderade mig att ta kontakt med vårdcentralen om inte det kanske till och med skulle behövas ett besök hos ögonläkaren.. Så än får jag inga linser utskrivna :(..

Haha en av bilderna vi såg ikvälls när vi kollade på massa bilder, från min födelsedags och inflyttningsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0