Nobody's perfect!

Jag vet att jag inte är perfekt, men jag försöker ändå så bra jag kan på att vara en bra vän även om jag inte lyckas så bra alla gånger..

Jag är inte perfekt, och det är inte du heller. Jag vill inte skylla på någon, men den här gången vet jag att det faktiskt var mitt fel.

Ibland gör man rätt och ibland gör man fel och det får man leva med. Alla gör sina misstag, men när jag tänker efter.. Hur kan man behandla en vän såhär?

Ibland önskar nog fler än bara jag om man bara kunde spola tillbaka tiden och låta en del saker inte ske. Men vad vore livet utan tragiska händelser?

Erfarenheten måste ju ändå komma någonstans ifrån. Så jag vill ändå tacka alla misstag jag gjort här i livet för all erfarenhet jag fått! Men bakom alla misstag ligger ju något negativt och kanske är någon nära vän inblandad.. Så jag vill säga FÖRLÅT till er som känner er träffade!

Sådärja! Nu kommer det nog kännas aningen bättre att sova, godnatt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

fin fin blogg :=)

frågestund i min blogg var gärna med :)

2012-04-16 @ 23:57:24
URL: http://prieduls.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas det hjälpte att lätta hjärtat lite, du har helt rätt!

2012-04-17 @ 00:10:49
URL: http://finest.se/stjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0