Fundering..

När ni bloggare får kommentarer ni vill svara på om någon undrar om något i kommentaren, NÄR & HUR svarar ni på det?

Brukar ni svara på den frågan i ett mail eller skriver ni ett inlägg i bloggen som svar? Vissa gånger kan man ju bara få en fråga om hur det är och det är såklart hur snällt som helst att ni läsare är så söta och undrar, men ibland vet jag inte hur jag ska prioritera kommentarerna och mina svar på dem.. :/

Frågan är alltså hur NI gör för att svara på random småfrågor i kommentarer??


Kommentarer
Postat av: Kassy - En tjej med stil

När jag ska svara på en fråga som inte är så stor så besöker jag den personens blogg, alltså den som frågade och svarar genom att kommentera i dens blogg :)

Hoppas det underlättar lite !

Kraam ;)

2012-04-17 @ 04:11:32
URL: http://Http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0