Dagens inköp

Jag och Andersson var ju en sväng till Öret idag för att enskilt köpa present till Emily som snart fyller år, men om ni känner mig rätt så kommer jag ju definitivt inte endast hem med det jag åkte dit för att köpa! Nej nej! Jag blev ett par Converse rikare och lite annat smått och gott ;)

Svängde in på Lager 157 som jag faktiskt inte ens visste att det fanns i Öret! Rekommenderas en titt där inne för er som aldrig varit där! Jag fyndade en hel hög kläder där inne för dryga tusenlappen i måndags, dock i Norrköping den gången, men de har i stort sätt samma utbud i Örebro! Drog in där idag mest för att köpa en sk "Pippi-Långstrump-tröja", som jag kallar det, ni får kalla det vad ni vill! Men min vän ville ha en sån så jag var så snäll så jag köpte en sån till henne och köpte även en ziptröja till D för han köpte den aldrig i måndags..

Väl inne på Marieberg var det utförsäljning av Schwartzkopfs hårserie inne på Bellbox så jag passade på att köpa både schampo, balsam och balsamspray som jag främst behövde! Allt för ca 250kr!! Billigt!

Blev en transparent blus/ skjorta från Only också. Hade tänkt ha den tmw night till utgången i Stälje med ett par leggings! Hoppas det blir schnyggt!

För övrigt köpte jag mig en eyeprimer från Make Up Store och en hårdonut från Glitter.



 


Kommentarer
Postat av: Liiane Flygaree

Gud vilken fin blogg!

Allt bra? :)

Kram!

2012-04-12 @ 23:54:42
URL: http://liianeflygarees.blogg.se/
Postat av: suttan

Fin blogg och fin header! :)) Allt bra??

2012-04-13 @ 01:25:19
URL: http://suttaan.blogg.se/
Postat av: angelica

Hur kan man inte älska rea!? Snygg blus :D

2012-04-14 @ 19:05:48
URL: http://jasaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0