Några tips

Har inte gjort så mycker mer än att ha varit på jobbet idag. Det enda är väl att jag gick och handlade på förmiddagen innan jag började jobba. Jag försöker slippa undan bilen så mycket jag kan bara för att jag ska gå så mycket som möjligt. Faktiskt är anledningen inte den att jag ska komma i form bara för jag väljer bort bilen, utan vi har en stegräkningstävling på jobbet och jag försöker skrapa ihop så mycket som möjligt på minsta lilla smågrej. Duktig känner jag mig i alla fall! Får hoppas på att jag är lika duktig när tävlingen är över också :)..



Det är förresten en del som brukar fråga mig om jag använder någon speciell hudvårdsserie till ansiktet efter att jag slutat äta Roaccutan (medicin mot acne).




Både min foundation, mitt puder och sedan en 3-stegs system av rengöringsprodukter har jag från Clinique.
Jag har även någon scrubcreme och andra smågrejer som inte används dagligen, men som också är bra! Men sedan jag började använda 3-stegs sytem-produkterna så kan jag nog aldrig sluta med dem!
De finns i olika formulor (eller hur man skriver??) så det ska passa till alla olika hudtyper. Jag använder den för torr hud fast jag egentligen inte är så torr, men den passar bäst i alla fall och jag blir såå himla len.
Haha nu låter det som att jag försöker marknadsföra Clinique, men jag är verkligen nöjd med deras produkter och det är ju så kul när man hittat något som passar så bra och som man är nöjd med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0