Om man inte har nå´t jobb skaffar man sig det

Trött som jag var när jag kom hem från jobbet passade det mig bra att bara sätta mig här vid datorn och ringa upp min pojke över skype och småprata lite.

Min käre katt Shakira tyckte dock inte det var dags för mig att sätta mig ner och ta det lugnt inte, hon skapade jobb åt mig... Hon hade nämligen nyss ner en blomkruka framför ögonen på mig som jag fick städa upp med en suck.


Det roliga var att mitt lager med nya krukor är nu slut och jag konstaterade med smilgropen i fejjan att det är dags att kanske fylla på det lagret igen! Alltid bra att någon kruka till övers när man har busiga innekatter som inte kan hålla tassarna i styr jämt! :)


En ungefär ett år gammal bild på Shakira när hon var kattunge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0