Julabstinens!

Eftersom jag inte kommer fira en riktig svensk jul hemma i Sverige i år så kände jag att jag hade en bra anledning till att bryta min årliga tradition att julpynta på 1:a advent.. Jag var såå sugen att få känna julmyset nu :) Köpte en ny jättestjärna till vardagsrummet idag på Maxi, passade utmärkt! Hoppas bara den kommer passa i nya lägenheten sen bara! (Flyttar ju i januari).



Igår efter att jag jobbat så hämtade jag upp Emily på hennes jobb och sen drog vi till Erikslund i V-ås och handlade present till bästa Wikman som ska firas på lördag. Tror nog hon kommer bli en glad chey av presenterna! Hoppas det i alla fall!!



Köpte inte så mycket till oss själva, jag kände mig lite halvsjuk -tung i huvudet, varm och mosig i hela kroppen och inte alls så shoppingsugen.. Men blev åtminstone en ny puderborste, min försvann i lördags på krogen tror jag (?).

Blev även en ny laddarsladd till min Xperia för kattfan har tuggat sönder min förra.

Känner faktiskt mig lite dålig fortfarande men jag ska kämpa på en sista dag på jobbet i morgon sen jäklar är det helg!!


Sorry, orkar inte lägga upp bilder idag.. Får bli en hög med bilder en annan dag istället. Jag lovar!



Godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0