Första julklappsfyndet!

Drog till Dollarstore efter jobbet idag.


Såg massor av fina julsaker!! Kunde faktiskt hålla mig undan dem haha!


Men köpte däremot årets första julklapp som blir till min lillasyster :) Visst är det kul att hitta saker när man inte ens är ute och letar efter något speciellt? :)


Jag tror hon kommer bli glad för den här klappen, för den bockar nämligen av två saker samtidigt på hennes önskelista trots att det bara är en enda pryl jag köpt. Fundera på det du Amanda! ;)


"Var nyss ute och solade" haha som jag tänkte skriva! Lite trött efter dagens bestyr..





Sådär brun var jag på Kos i somras (: Glad att jag har så himla lätt för att bli brun och inte bränna mig!

Jag solade nyss solarium, ni vet.. bättrar ju på brännan till om en månad då jag förhoppningsvis ligger på playan någonstans i Florida och steker fläsket ännu mera ;)


Försov mig till 5.05 imorse pga att min käre katt Diva låg och sov på min mobil och stängt av snoozern åt mig. Hann dock till jobbet i tid ändå. Fick slänga på mig första bästa kläder och borsta tänderna i högsta hugg sen bar det snabbt iväg mot jobbet i min lilla röda fara ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0