Äntligen kommit igång igen!

Då har jag åter igen tagit tag i skrivandet här på bloggen igen. Det tog allt tid, men jag har känt ett tag nu att jag saknat att skriva av mig lite :).

Lärde mig faktiskt så sent som igår kvälls hur man ändrar i kod- och stilmallen här på blogg.se. Det var jag och Emily som hjälptes åt och göra en enkel och tillfällig header och bakgrund till bloggen igår :).

Jag har verkligen varit kass på det där med Header och allt vad det nu heter!  Med tiden ska jag väl ta mig an och bli bättre på photoshop så jag får min bloggdesign mer personlig och ännu snyggare. Tänk på att det här faktiskt var mitt absolut första försök!! Får duga tills jag blir bättre på det där..


Eftersom det tagit mig mer än ett år att komma igång att skriva igen så tänkte jag att det hänt så pass mycket sen sist att jag inte orkar rabbla upp allt, men jag kan lägga in ett inlägg sen och skriva de största händelserna i kronologisk ordning om vad som hänt hittills det här året :)



Emily & Jag - Gävle, sommaren 2011 (hennes favvobild på henne och mig för övrigt).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0