23:59

Fjärde dagen på Mc Donald's idag haha! Ett bra "hängställe" är det allt! Träffade Wikman och tog en latte där ikvälls innan jag drog hemåt mot Arboga efter jobbet. Vi skrattade och hade kul som aldrig förr, och inte vet jag varför det var så roligt att ses just idag jämfört med andra gånger vi ses? Haha. 


Nu ska jag rensa mobilen på en massa skräp; gamla bilder och musik som jag ska byta ut mot ny och fräsch musik, när jag nu kommer ha tid med det innan jag åker på måndag?? De gamla bilderna måste åtminstone bort så alla nya ska få plats sen. Jag använder ju min mobil även som kamera eftersom jag inte har någon fungerande..


Oanh, du kommenterade mitt inlägg "Studier". Japp, jag hade tänkt plugga på distans i vår. 

Jag MÅSTE bli bättre att lägga upp bilder. Wikman sa det idag på Donken också. Hon tog en bild på mig till och med.. Men på nåt knasigt vis så försvinner den när man kopplar in telefonen till datorn :S 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0