Resfeber!!

Känner mig lagom stressad nu.. Men har åtminstone kommit igång med packningen i alla fall! Eller ja, allt ligger utspritt på sängen och lite i väskorna.. Haha typ såhär


Nu gäller det bara att välja rätt kläder att packa med sig. Ringde Kim och Stephanie för någon timme sen och fick lite förslag. Jag vill inte packa för mycket heller om jag ska shoppa mycket.. Men jag vill inte komma dit med för lite kläder heller.. haha svårt det där.. 

Syster och Fredrik med Felicia kom hit ikvälls och käkade mat med mig. Vi lagade potatisgratäng, lovbiff och sås. Sen hjälpte Fredrik mig att göra rent i vasken där i diskhon med Svinto, han verkligen grovstädade mitt kök haha! 



Näe, nu ska jag ta och packa vidare.. Måste ju orka upp och jobba 5.30 imorgon också.. 

Vi hörs kanske när jag är i The U.S!! :), annars får ni ha en riktigt bra jul! Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0