Radbrytning!

Weiij, nu vet jag hur man får sk radbrytning ;D Googlade på "styckeindelning blogg.se", där fick jag fram massor av förslag! Det enda som var felet var att jag använder google chrome som sökmotor och det är därför mina rasdbrytningar inte visas vid varken förhandsgranskningen eller vid publiceringen.. 

Till er med Google Chrome: Tryck bara Shift+Enter så fixar allt sig sedan!


Tror jag ska börja med en till färsk och ny kategori. Jag och Andersson snackade om att det vore kul om jag hade en "Dagens"-kategori :) Då kan man ju välja själv varje dag vad som ska vara prisat till "dagens". Det kan ju vara exmepelvis Dagens finaste, dagens vän, dagens färg etc. 



Eller vad tycker du som läsare? Har du något mer förslag vad jag ska skriva om? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0