Många bollar i luften

Fullt upp nu på morgonen.. Klev upp vid åtta, trots att jag var vaken till tretaget i natt.. 

Käkade frukost och laddade en maskin tvätt i tvättstugan och sen drog jag till gymmet och sen solade jag. "Bättra på brännan" var det já! Haha.. Snarare så är det ju nästan så att jag är brunare än jag vart på väldigt länge nu!! Nu är det så illa att jag snart måste köpa både ny foundation och nytt puder för att det ska passa i färg med min hudton! 


Härmar Kenza lite med en bild från solariumet! Kunde knappt hålla ögonen öppna i det där starka skenet. Jag Har ju på mig skydd för ögonen när jag solar. 

Nu ska jag skynda mig att packa färdigt inför ikväll då jag åker till David i Södertälje direkt efter jobbet. Sen måste jag även hinna äta något lätt nu innan jag sticker om 20minuter. 

Justfaan! Har ju sista tvätten i torktumlaren också!! 

See yaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0