Längtan

Har fått Amerikanska Dollar inväxlat av en jobbarkompis som nyligen kommit hem från USA, så jag tog mig tilll banken och tog ut pengar till henne för ett tag sen. Snäll som hon var så får jag köpa Dollarna för samma kurs hon gav, vilket blir billigare för mig än att växla med banken i nuläget!



Drog mig därefter till Solstudion och solade i 16min. Börjar få aningen färg på kroppen nu! Folk har åtminstone lagt märke till att jag blivit brun ;)


19 jäkla dagar kvar till vi sitter på planet mot Miami :D


Här räknas inte några dagar ner mot jul, snarare till resan den 20e! Jag kommer förmodligen inte få ett svenskt julbord där borta vid andra sidan Atlanten, så jag har till och med frågat min chef på jobbet när jultallriken serveras. Som tur är kommer jag hinna med den innan jag åker. Vill ju inte missa ett julbord precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0