Gymmet

Helt slut... Gick upp vid åtta, käkade frukost och drog till gymmet en timma. Efter det solade jag i 25min där inne på badet.. Har köpt ett solkort på fyra gånger som jag nu har två gånger kvar på som tur är! Jag tycker solariet där inte alls är lika bra som på solstudion, men det var värt att testa i alla fall! Brun blir jag åtminstone :). På solstudion finns inbyggda fläktar så man inte storknar, men det finns inte på badet, inte heller någon musik.. Lite minus!

Hur ska jag orka med att stå på verkstadsgolvet i åtta timmar under eftermiddagspasset när jag är så slut efter träningen?? 

Har inte hunnit laga någon lunch idag, får bli att köpa en färdig matlåda på jobbet sen när vi har lunchrast :)

Vi hörs!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0