Godmorgon!!

Något ni kanske inte visste om mig var att jag nästan varje dag skriver listor. Jag älskar listor! Det är nästan så att om det inte står uppradat på en lista så kan jag nästan inte utföra det.. Som imorse till exempel: Jag har tusen saker att göra innan jag reser iväg på måndag och det bara snurrar i huvudet på mig vad jag ska prioritera. Jag hade tänkt träna idag, men det får vänta, så jag förmodar att det inte blir någon mer träning innan nästa år. Det får bli ett nyårlöfte att börja träna mer regelbundet!! 

Hur som helst.. Om jag inte hade skrivit en lista i morse hade jag nog bara sprungit runt som en tok och inte vetat vad jag ska börja med, men nu vet jag var jag ska börja så det är väl bäst att sätta igång?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0