Fredagsmyys!

Precis hemkommen från bästa frisören Anna-Karin! Det är alltid lika trevligt hos henne :). Vi har så mycket att prata om varje gång. Det är nog mest för att man lärt känna varandra nu efter alla gånger jag gått hos henne. Alltid frågar hon om något nytt och spännande hänt i mitt liv sen sist. Det roliga var att hon minns att jag berättade om David sist, så det första hon frågade när jag kom dit idag var om vi blivit tillsammans än haha! :)
Efter klippningen fixade hon mitt hår fredagsfint med svallande stora lockar. Lägger ut en bild ikväll! Har äntligen köpt mig en Morrocan Oil!! Köpte den lilla förpackningen med 25ml bara. Tänkte jag skulle testa på den och sen är den så passande och smidig att ta med mig till USA när jag åker. 



Näej, nu måste jag ta tag i sysslorna här hemma. Tänkte jag skulle hinna städa lite innan David kommer hem ikväll ♥ Vi ska umgås med Sara, Fredrik & Incus ikväll. Vi tänkte ha en riktigt mysig fredagskväll med chips, dipp och annat gott med något roligt sällskapsspel :). 

Var hos min syster och hälsade på henne och min ca 8 veckor gamla systerdotter Felicia igår förresten. Hon måste vara en av världens sötaste ungar ♥ Vilken stolt moster jag är!! 

Flisan Felicia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0