What to do lista

Just nu: Matteplugg inför fyra timmars nationella i Ma D imorgon. (Stannade hemma från APUn idag för att hinna plugga innan Londonresan på söndag)

Senare idag: Åka till skolan på mattelektion och därefter åka till banken och växla till pund.

Senare när det finns tid: Förbereda mitt tal till den muntliga delen av Sv B Nationella på fredag, tvätta kläder till London, Stryka, Försöka komma igång ordentligt med projektarbetesrapporten som jag knappt börjat med och som ska vara klar samma dag jag kommer hem från London (onsdag nästa vecka). Det sista är väl även att göra det sista jag ligger efter med i Samhällen..

Ett STORT suck på allt plugg just nu måste jag säga! :(

Justfan, måste även klämma in att plugga på produktionsprocessen för att kunna få ett bättre betyg där också, haha får se vad det finns tid med ! :O



Såhär känner jag mig just nu

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kämpa på Jessica, jag har också asmycket men det är inte långt kvar nu. Ska du till London? :D

2010-05-19 @ 17:51:31
URL: http://thelifeofsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0