Varken resfeber eller taggad att plugga... SUCK

Här sitter jag på sängen med laptopen i knät och katten liggandes bredvid mig. Kom hem från skolan för drygt en timme sen + en ovanligt hård danslektion till Keshas Tik Tok, gud vad vi dansade!

Jag bode ha resfeber inför söndag och Londonresan, men inte det! :( Jag tror jag vet svaret på det... Jo så att, varför jag sitter här och inte är ett dugg taggad inför resn är för att jag ska när som helst börja (läs: BÖRJA) med min projektarbetesrappot som ska vara klar på onsdag (samma dag jag ska komma hem från London). Så ja, det är väl kanske dags att börja sätta igång? :O När man är stressad hinner man knappt tänka på vad som kommer att hända senare, då blir man bara ännu mera stressad.

Fick mitt nya bankkort idag också :). Nu har jag bättre tillgångar att hanlda på internet osv, skönt skönt! :). Blir att beställa hårförlänging ikväll skulle jag tro. Då får jag det nog lagom till jag kommit hem.

Aja, ni får väl ha en bra helg utan mig, jag ska iaf plugga :( :( :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0