På hotellet

Fanns gratis wifi på hotellet :D.

Unni står inne på toan och borstar tänderna medan jag sitter på golvet med datorn i sängen och fönstret öppet bakom mig.

Det har verkligen varit riktigt varmt här idag! Nästan som medelhavsklimat :S. Om jag visste det i förväg hade jag packat med mig fler svala klänningar / tunikor.. Får försöka hitta nåt imorgon när vi ska ner och promenera längs Themsen och se oss omkring i allmänhet :).

Resan gick bara bra och det var inte alls svårt att hitta på hotellet, vilket känns riktigt skönt!

Idag har vi hunnit med att gå runt och kolla utbudet på de närliggande kvarteren. Blev dock en helt vanlig big mac till middag idag, vilket kändes enklast som ikväll när vi var så hungriga efter resan! Efter Mcd tog vi och promenerade längs Baker Street och ner mot Hyed Park, där man kände dofter av en rad massa olika vattenpipekrogar haha!

Vi hittade en "London Scottish Pub" under vår långa promenad där vi även hittade på en riktigt trevlig bartender som visade oss på olika kartor var någonstans de bästa köpcentren fanns och hur man tog sig dit. Blir nog en sväng dit imorgon kväll när vi varit på våra små äventyr :)

Nu ska vi sova härm god natt på er där hemma! :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter underbart, hoppas ni har det trevligt!!

2010-05-25 @ 00:20:02
URL: http://thelifeofsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0