Många bollar i luften

Som ni redan vet så har jag väldigt mycket att göra inom en kort tid. Idag blev åtminstone matteprovet gjort, vilket känns riktigt skönt eftersom det var en av de tyngsta delarna som jag hade kvar att göra i skolan.

Jag hade bestämt med kusin Ullis att vi skulle ut till sjön här jag bor och hon skulle få ta studetfoton på mig. När vi väl kom dit så var det en hel skolklass där så vi tänkte att vi kunde gå till ett skogsbryn vid en bäck istället och fota. När Ullis skulle ta fram kameran hade hon glömt minneskortet till kameran och ringde då till hennes man som skulle komma med det. Felet var det att han hade missförstått var hon skulle åka någonstans och fota och trodde då att vi inte var på plats när han skulle lämna minneskortet, så han hade åkt lite surt hemmåt igen (från fel plats dessutom, haha).

Vi begav oss då in till Kolsva istället med massor myggbett på kroppen, som en prick över i! Vi blev bemötta av många underliga blickar när de undrade vad vi höll på med där vid bron över ån. Slutresultatet av fotosessionen blev riktigt bra måste jag säga :).

Måste bara säga en sak till: Hur fasiken kan man glömma musik man lyssnade på massor och verkligen älskade förut? Jag blev påmind idag av min vän Filippa om Tgr Lou, vilka jag älskade att lyssna till förut! Och nu, nu är jag återförenad med dem igen och ska aldrig glömma dem någon mer gång! :) hihi

Resultat av fotosessionen:




 
Det här är nog mn favorit av de här två bilderna! Hihi, om man får gilla bilder på sig själv vill säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0