Model lab nästa! :D

Jag är glad idag trots min huvudvärk! :).  Idag när jag kom hem från stan så ringde ett okänd nummer med riktnr från Gbg till mig och först tänkte jag att det skulle vara nåt typiskt reklamgrej.. Sen sade hon i andra änden "Hej, det här är Lena från Model Lab i Göteborg och du har blivit utvald till att komma hit och plåtas helt kostnadsfritt med fyra vänner under en kväll med makeup-styling som ingår. Din vän Filippa Schmidt har sktivit till oss att hon vill att du ska få göra detta!"

Jag blev värsta glad så nu har jag kollat upp vad tåg till Gbg kostar och det visade sig att det inte skulle vara så dyrt. Jag gjorde även en preliminärbokning med Lena från Model Lab den 28 November :). Än vet jag ju inte vem / vilka vänner jag ska ta med mig.. Jag hoppas iaf på en rolig kväll den kvällen! Och tack så himla mycket för omtanken Filippa - det uppskattas verkligen! :). Lena var iaf riktigt trevlig och ha att göra med, hon skulle försöka hjälpa mig med att kolla upp billiga och bra boenden i Gbg tills nästa gång vi ska höras av ! :).

Här är hemsidan för er som tycker det verkar intressant:
http://www.modellab.se



Förövrigt så har jag varit hemma idag och tagit det lugnt och nu ska jag väl snart försöka komma igång med pluggandet. Sååå tråkigt! :O.

Ha det så bra! / J




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Gud vad kuuuul

2009-10-20 @ 16:42:12
URL: http://iincan.blogg.se/
Postat av: Cassandra

åh, vad kul gumman! jag är avundsjuk, haha

2009-10-21 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0